tisdag 10 juli 2007

En folkets PR-man







8 kommentarer:

Anonym sa...

Haha mycket likt Göran!

Sandra sa...

Tack för titten, kikar tillbaks... :)
Jag gillar klockrena bilder, även om jag inte är så mycket för politisk satir... :D
Hur gör du dina bilder? I datorn eller?

tecknarn sa...

Kul att du tittar in här på Uttryck-sidan.

Jag ritar mina bilder i enklast möjliga program ... dvs. i PAINT. Det har blivit lite av min "grej" att göra så. Vet ej riktigt varför (då jag har mkt mer avancerade rit och teckningsporgram installerade på min dator :-/). Men det blir lite av en utmaning att inte ha en massa effekter till sin hjälp.

Sandra sa...

Ha, va kul! Det är ju skitsköna bilder, och lite kul att du får till dom så bra i ett så "kasst" program!

Ung tant sa...

Störtsköna bilder. Jag gillar att det är lite "fult". Hurra för paint!

Fisso sa...

Skitbra!!!!

Anonym sa...

Jo men om han sjöng HELA internationalen så sjöng han ju i så fall den rad som inga sossar sjunger:

"av skatter dignar vi ner"

Och i så fall är han ju konsekvent i sin politiska högerglidning som du anspelar på.

Borv sa...

Hans-Göran: Good point. Så kan det vara.